skip to main
|
skip to sidebar
ចំណេះដឹងទូទៅ
អរគុណសំរាប់ការតាមដាន
Blogger templates
Pages
ទំព័រដើម
ព្រះពុទ្ធសាសនា
ភាសាខ្មែរ
វប្បធម៌-អរិយធម៌ខ្មែរ
ប្រវត្តសាស្រ្តខ្មែរ
បញ្ហាសង្គមនឹងសេដ្ធកិច្ច
Popular Posts
កណ្ឌ ១៣ នៃរឿងព្រះវេស្សន្តរ
១. កណ្ឌទសពរ (ទសវរកណ្ឌំ) មាន ១៩ គាថា ២. កណ្ឌហេមពាន្ត (ហិមវន្តកណ្ឌំ) មាន ១៣៤ គាថា ៣. កណ្ឌទានកណ្ឌ (ទានកណ្ឌំ) ...
អរិយធម៌ខ្មែរនៅសម័យក្រោយអង្គរ (ចតុមុខ-លង្វែក)
តាមទស្សនៈថ្មី គេបានចាត់ទុកថា ប្រវត្តិសាស្ត្រ ជាធម៌សំយោគរវាង វប្បធម៌ និងសង្គមធម៌ ហើយពុំមែនជាកម្រងព្រឹត្តិការណ៍នយោបាយ ដែលបានកើតឡើងជាបន្តបន្ទាប...
គេហទំព័រដើម
គុណសម្បត្តិ ១០ នៃព្រះវេស្សន្តរ
១. ទមេ = ធ្វើទុក្ខឥន្ទ្រិយ ២. សំយមេ = សង្រួមឥន្ទ្រិយ ៣. ខន្តិយា = អត់ធ...
ព្រះពុទ្ធវចនះ
សេដ្ធកិច្ច
សេដ្ធកិច្ច_គឺសកម្មភាពទាំងឡាយ ដែរដើរឆ្ពោះទៅរក ការបង្កើតការប្រើបា្រស ការប្ដូរនឹងការចែកផល សំរាប់សេចក្ដីតូ្រវការ របស់មនុស្ស៕ សត្វតិរច្ចាន...
រូបរៀន
រូបនៅរដ្ធសភាថៃ
ព្រះពុទ្ធអង្គជាម្ជាស់
Blogroll
Argentina Calendar
About
Time in Phnom Penh
!-end>!-local>
Text
ขับเคลื่อนโดย
Blogger
.
หน้าแรก
សៀវទូទៅ
វប្បធម៏នឹងសីលធម៏
ប្រវត្តសាស្រ្តខ្មែរ
បញ្ហាសង្គមនឹងសេដ្ធកិច្ច
Blog Archive
▼
2013
(9)
▼
ธันวาคม
(9)
កណ្ឌ ១៣ នៃរឿងព្រះវេស្សន្តរ
គុណសម្បត្តិ ១០ នៃព្រះវេស្សន្តរ
អរិយធម៌ខ្មែរនៅសម័យក្រោយអង្គរ (ចតុមុខ-លង្វែក)
សេដ្ធកិច្ច
រូបរៀន
រូបនៅរដ្ធសភាថៃ
ព្រះពុទ្ធអង្គជាម្ជាស់
ព្រះពុទ្ធវចនះ
គេហទំព័រដើម
วันศุกร์ที่ 6 ธันวาคม พ.ศ. 2556
ព្រះពុទ្ធវចនះ
0 ความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น
บทความใหม่กว่า
บทความที่เก่ากว่า
หน้าแรก
สมัครสมาชิก:
ส่งความคิดเห็น (Atom)
ពង្សាវតាខ្មែរ
Blogger news
អនិសង្សសីល ៥
ស្រឡាញ់ខ្លួនឯង
អនិសង្សសីល ៥
Blog Archive
ธันวาคม
(9)
0 ความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น